Zeillessen

Cursusdagen op het echte water.

Zaterdag 2, 9, 16 juni en 23 juni (o.v.b.).

Op alle zaterdagen wordt uw zoon of dochter om 9.00 verwacht in het clubhuis / havenkantoor van de WSV Ooltgensplaat. Van daaruit gaan we naar de bootjes en gaan we echt het water op.

We hebben 12 optimisten en daarnaast 3 rubberboten met bemanning voor de begeleiding van onze jongste zeilvrienden. Uiteraard zullen we ook op het echte water een keer omslaan zoals we dat in het zwembad geoefend hebben. En wat het weer gaat doen daar hebben we natuurlijk geen zicht op. Dus zorg altijd voor een set droge kleren, een handdoek en ook voor regenkleding. Weer is veranderlijk, dus ook als ’s ochtends de zon schijnt gewoon de regenkleding meenemen. Doe geen laarzen aan, omdat je daar heel slecht mee kunt zwemmen als dat nodig mocht zijn. Dus gewoon sportschoenen of gympen.

Voor drinken wordt gezorgd. Een lunchpakketje moeten de kinderen zelf meenemen.

De zeildagen zijn om ongeveer 16.00 uur afgelopen.

De checklist:

• Uw zoon of dochter is 8 jaar of ouder;
  • Hij of zij is in het bezit van zwemdiploma A.

En de volgende zaken meenemen:

• Extra set kleding;
  • Regenkleding;
  • Handdoek;
  • Lunchpakket;
  • En natuurlijk een goed humeur!

De gehele cursus geschiedt voor eigen risico en de Watersportvereniging Ooltgensplaat en/of haar leden kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor enig verlies, schade of letsel van welke aard dan ook.

Als u nog vragen hebt maak dan gebruik van het contactformulier Jeugdzeilen.